·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

     هر روز نامه ای می نویسم

 

         برای او که روزی

 

                    دستانی گشوده برای من داشت

 

     برای هم او که همیشه حریم امن من بود

 

          او نیست تا بخواند

 

                     و اما هر روز باد

 

                                  این رفیق دستان لرزانم

 

خوب میداند آشیانه این نامه ها کجاست...

 

 




نظرات شما عزیزان:

nakisa
ساعت23:08---20 آذر 1391
salam azizam webet kheiliiiiii ghashange hal kardam age eftekhar bedi va be man sar bezani kosh hal misham rasty age ba tabadol link movafeghi hatman behem bego montazerama

SHAHIN
ساعت15:14---20 آذر 1391
کنارتواشیانه میکنم،
فضای اشیانه راپرازترانه میکنم،
کسی سئوال میکند؟
به خاطرچه زنده ای؟
ومن برای زندگی،تورابهانه میکنم.


دختر سیسخت!
ساعت14:03---20 آذر 1391
سلام عزیزم،من خودمم زیاد از شاهین نجفی خوشم نمیاد ولی بی پروا بودن و نترس بودنشو دوس دارم....بگذریم،شعر قشنگی بود....ممنون.....

هر وقت اپ بودی خبر بده بیام!


مریم
ساعت19:38---19 آذر 1391
تنهایی



چیزهای زیادی



به انسان می‌آموزد



اما تو نرو



بگذار من نادان بمانم …


maryam
ساعت17:41---19 آذر 1391
نسترن یه سوال:از کجا میگی من اذربایجانیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ پاسخ: خوب عزیزم از تو پروفایلت خوندم :)

کـ ــ ــتـــایون
ساعت15:22---19 آذر 1391
اجی چرا وبلاگت انقدر به هم ریخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم فکر نکنم به هم ریخته باشه... لابد کامل باز نشده...


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت22:18---17 آذر 1391
سلام...خوبی؟؟؟



ببخشید چند روز نبودم



نتم قطع بود...



شرمنده


پاسخ: پرررررو نشو پرررررو نشو... درسته تو نبودی ولی این نامه واسه یکی دیگه هستش که اون دیگه رفته پیش خدا...


مرجان
ساعت10:34---17 آذر 1391
هر صدفی لیاقت داشتن مروارید رو نداره یادت باشه واسه هر صدفی مروارید نشی!مرسی ک سر زدی گلممم.مطلبتم عالی بوددددد

ژیلا
ساعت10:16---17 آذر 1391
عشقم را نثار تو کردم…اما نپذیرفتی. عشقم را به تو هدیه کردم آن را دور انداختی، زندگیم را وقف تو کردم اما در کنارم نماندی، کاش روزی آن را برگردانی!

ژیلا
ساعت10:15---17 آذر 1391
پُــرم از اشـــکــ…

آنــقـَــدر کــه

دنـیـــــا بـایـد چتـــر بر سـَرش بگیـــرد

بـا احـتـیــــاط مـرا ورق بِـزند …



kimia
ساعت3:32---17 آذر 1391
كاش هرگز تو نباشي چون من

کاش یک لحظه به جایم بودی


تا بدانی که چه دردی دارد وقتی اندازه سنگینی یک کوه دلت غمگین است

کاش یک لحظه به جایم بودی تا بدانی که چه دردی دارد وقتی از عشق نداری سهمی

و در آنجا که دلی هست وسیع نیست یک ذره برایت جایی

نه پشیمانم از این گفته خویش که اگر یک لحظه ،

و فقط یک لحظه تو به جایم بودی می شکستی آسان

،کاش هرگز تو نباشی چون من


الناز
ساعت21:10---16 آذر 1391
سلام عسیسم خوبی؟با این مطلبت دلم یه هویی گرفت خیلی قشنگ بودبوس بای
پاسخ: بوس عزیزم، خدا نکنه دلت ابری بشه... گل من ایشالا همیشه بهار باشی...


sahar
ساعت20:46---16 آذر 1391
بـزرگ تـر کـه شـدم ..







داسـتـانـی خـواهـم نـوشـت کـه کـلـاغ هـایـش قـصـه بـبافـنـد و







آدم هـا را بـه هـم بـرسـانـنـد!


ساناز
ساعت19:25---16 آذر 1391


دلگيـرم از ايــن قابهـاي مضحـي بــي روح

لبخندهاي خشن

احوال پـُرسـي هـاي معمـولــي

چشــمات مـن

تصـويـري از جـنس نـگـاه تـو مي خـواهـد . . .!!.







sara
ساعت17:29---16 آذر 1391
پسر جون
افتخـــار میکنـــے هـــرزه اے؟؟؟!!!

افتخــار میکنـے هـر روز بـا احساس یـہ בختـربازے میکنـے و میـرے پزشــو بـہ בوستـات میـدے کہ با اینـم اره؟؟!

کـہ همــہ آویـزونتـטּ؟؟؟!!!
افتخــار میکنــے از 10تا کلمــت 1000تـاش فحشـہ و احتـرام گذاشتـטּ بـہ هیچکـس رو بلـב نیستـے؟؟؟!!!

افتخــار میکنــے کـہ هـر شب مستــے و نوعــے از پارتـے نبـوבه کہ حضــور نـבاشتـہ باشـے؟؟؟!!!

افتخــار میکنــے کـہ بگـے اهـل تعهـב نیستـے و בختــر واســہ بازے בاבنــہ؟؟؟!!!

احســاس میکنــے کـہ خیلــے شاخــے کـہ تو یــہ لحظــہ با هــزار نفــرے؟؟؟!!!

نـہ عزیـز مــטּ!!!

اینـا افتخــار نیسـت!!!

عقـــــבس,

کمبــــــوבه...


پرنسس
ساعت12:23---16 آذر 1391
احتیاط !

در این شهر لاکردار

تمام کوچه باغ های عاشقی

به اتوبان های تنهای وصل می شوند ...


پرنسس
ساعت20:49---15 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:نامه, باد, حریم, آشیانه, ] [ 20:16 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 183485
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ